Regel zelf je energiezaken. Da's handig!

Snel regelen.

Vraag en antwoord.

We hebben de info waarmee we onze klanten vaak helpen hier overzichtelijk voor je verzameld.

1. Waar gaat je vraag over?
2. Wat is het onderwerp?

Contact met Energiedirect.

Onze medewerkers van de receptie kunnen je vragen helaas niet beantwoorden. Gelukkig vind je online snel antwoord op je vraag. En je energiezaken regel je makkelijk in onze Regelneef app en in Mijn Energiedirect. Kom je er niet uit? Chat met ons.

Chatten.

Stel je vraag aan een medewerker via de chat. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 8.00 en 20.00 uur. En op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Buiten deze uren staat onze chatbot Edje voor je klaar.

Start met chatten

Bellen en mailen.

Onze service is helemaal digitaal. Je kunt ons daarom niet bellen of mailen.

Gas- of stroomstoring.

Op de website van de netbeheerders zie je of er een storing op jouw adres is.

Storing melden.

0800 - 9009

Gas- of stroomstoring melden? Bel 24 uur per dag met het Nationaal Storingsnummer.